Blog Details

Image

Almadallah is ADHICS Certified
حصول شركة المظلة على شهادة أبوظبي الخاص بأمن المعلومات الصحية والأمن الإلكتروني

Almadallah Healthcare Management, a leading health insurance TPA based in Dubai, UAE, has announced that it has achieved ADHICS certification for health information and cybersecurity from the Department of Health, Abu Dhabi. This highly distinguished certification showcases Almadallah’s commitment to maintaining the highest quality and standards of security and data protection for its clients.
This recognition of excellence demonstrates the company’s proactive approach to cybersecurity and its unwavering dedication to protecting client and customer privacy. It showcases the company’s capability to effectively manage risks, implement appropriate security measures, and maintain the privacy, confidentiality, and availability of health information. With this achievement, Almadallah has further solidified its position as a leader in the healthcare sector and a trusted partner for its clients.
نحن شركة المظلة من أكبر الشركات الرائدة لإدارة مطالبات التأمين الصحي التي تعمل على تقديم خدماتها بناء على فهمها العميق لقطاع الرعاية الصحية .وإدراكا منا للتغيرات التي شاهدها عالمنا المعاصر والاتجاه نحو التكنولوجيا الرقمية ، تم التركيز على تقديم أفضل الحلول لحماية سجل بيانات عملائنا . فقد حصلت شركة المظلة للرعاية الصحية على شهادة معتمدة من دائرة الصحة بإمارة أبوظبي لتحقيقها أنظمة رقمية آمنة وفق خطط استراتيجية مدروسة من أجل الوصول إلى أعلى معايير من الدقة والجودة قي مجال أمن المعلومات.فقد حققت شركة المظلة للرعاية الصحية أعلى معايير من الجودة في مجال أمن المعلومات الرقمية ، وهذا يؤكد على قدرتها لإدارة المعلومات الرقمية بشكل آمن ، فشركة المظلة تعمل بكل جهد لتحقيق نظام فعال لإدارة أمن المعلومات عبر تطبيق مجموعة من المعايير والشروط التي تضمن الحفاظ على المعلومات وسريتها وسلامتها وإتاحتها للأشخاص المعنيين بها. فقد أكدت شركة المظلة على حرصها الدائم على التطوير المستمر لنُظُمها المعلوماتية من شتّى الجوانب، وخاصة الجانب الأمني، وفق أفضل الممارسات؛ بما يسهم في ترسيخ الثقة بين شركة المظلة وعملائها.